logo_h

ניהול תורים
ותכנון סביבות המתנה

logo_h_small

להחליף את הבילגון באירגון!

חדר המתנה, סביבת המתנה בתור

ניהול תורים טוב אינו מסתכם בהתקנת מערכת ממחושבת.
מערכת זו צריכה להיתמך בסביבה המייעלת את התור ומייצרת חוויה נעימה לקהל הממתין.
אנו משיגים מטרה זו בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופעולות אדריכליות העושות שימוש בכלים תכנוניים מבוססי ידע פסיכולוגי.

אנו מתכננים סביבות ומערכות עבור תורים בכל מקום שצריך אותם. בחללי פנים, חוץ וכל סוגי המקומות המקבלים קהל.

המתנה פיסית בתור מקושרת בימינו בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.

סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.

  • המתנה פיסית בתור מקושרת בימינו בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.

סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.

סביבת המתנת קהל טובה צריכה לספק למשתמש:

וודאות

היעדר ספקות. הידיעה שהוא אינו ממתין לשווא. הוא נקלט והוא מצוי במקום הנכון ומועד משוער של קבלתו או קבלת מבוקשו ידוע לו.

read mobile app ui platform

קריאות

הבנה קלה של מהלכו ואופן התקדמותו של התור והכוונה ברורה בעת הכניסה לתור. אלה ימנעו בילבול וייתרו כל צורך לשאול שאלות את אנשי הצוות.

הוגנות

הבטחה שהתור מתנהל באופן צודק ושיוויוני, דבר שיחסוך מהממתין דריכות וחשדנות.

ממשק תור חכם אף מסוגל לתת מענה לצרכים מורכבים של קיום תור:

  • עזיבה זמנית של התור.
  • תור מתפצל
  • דילוג לראש התור לשם בירור מידע ("אני רק שאלה")
  • ועוד...

דגשים

השירות כולל ייצור שילוט והקמת מערכת אלקטרונית לניהול תורים.

תכנון סביבות המתנה - עבודות נבחרות
תכנון סביבות המתנה - עבודות נבחרות
  • בקרוב

בקרוב

דרושים/ות

מעצב/ת גרפיקה

מעצב/ת מוצר

0552-70-44-70

ז’בוטינסקי 22

רמת גן

All Set כל הזכויות שמורות  ©

דילוג לתוכן