ניהול תורים טוב אינו מסתכם בהתקנת מערכת ממחושבת.
מערכת זו צריכה להיתמך בסביבה המייעלת את התור ומייצרת חוויה נעימה לקהל הממתין.
אנו משיגים מטרה זו בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופעולות אדריכליות העושות שימוש בכלים תכנוניים מבוססי ידע פסיכולוגי.
אנו מתכננים סביבות ומערכות עבור תורים בכל מקום שצריך אותם. בחללי פנים, חוץ וכל סוגי המקומות המקבלים קהל.
המתנה פיסית בתור מקושרת בימינו בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.
סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.
סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.
סביבת המתנת קהל טובה צריכה לספק למשתמש:
היעדר ספקות. הידיעה שהוא אינו ממתין לשווא. הוא נקלט והוא מצוי במקום הנכון ומועד משוער של קבלתו או קבלת מבוקשו ידוע לו.
הבנה קלה של מהלכו ואופן התקדמותו של התור והכוונה ברורה בעת הכניסה לתור. אלה ימנעו בילבול וייתרו כל צורך לשאול שאלות את אנשי הצוות.
הבטחה שהתור מתנהל באופן צודק ושיוויוני, דבר שיחסוך מהממתין דריכות וחשדנות.
ממשק תור חכם אף מסוגל לתת מענה לצרכים מורכבים של קיום תור:
בקרוב
דרושים/ות
מעצב/ת גרפיקה
מעצב/ת מוצר
077-555-8636
ז’בוטינסקי 22
רמת גן
All Set כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות