Logo_Main_whitetext
Logo_Main_whitetext
אביה אחסנה - שפה תקשורתית לאמצעי חיווי ושילוט

צלם: רונן טופלברג

אביה אחסנה

שפה תקשורתית לאמצעי חיווי ושילוט

אביה היא חברת אחסנה המהווה רשת מחסנים בפריסה ארצית עבור לקוחות פרטיים.
שוק האחסנה תלוי במידה רבה בשוק הנדל”ן, מאחר שרוב הלקוחות מאחסנים תכולת דירה בתקופות מעבר. אביה אחסנה שואפת להרחיב את קהל היעד של האחסנה מלקוחות בעלי צורך פונקציונלי ללקוחות בעלי צורך אמוציונלי – ריווח ו”אוורור” הבית, תוך שמירה על החפצים היקרים ללב הלקוחות בטוחים בחדר אחסנה ברמה גבוהה, כמעט כמו מלון.

לקוח: 

חברת אביה אחסנה

מיקום: 

סניפים שונים ברחבי הארץ

עתיד להתפרס בכל הסניפים.

ביצוע: 2021

דיסיפלינות:

עיצוב חווית משתמש + Wayfinding 

חוקיות עיצובית

השפה הגרפית של אמצעי החיווי מבוססת על ספר מותג חדש שהוכן ע”י סטודיו סטנדרט.

במסגרת כיוון שירותיה ללקוח הפרטי (לקוח הקצה) החלה החברה לפתח ממשק ידידותי אל מול הלקוח, וכך היא קידמה גישה זמינה ללקוחותיה 24/7 המשלבת מערכות כניסה חכמה שמאפשרות כניסה ללא תיאום מראש, כאשר כל המידע הנחוץ זמין בסניפים, ומתאפשרת יצירת קשר עם המוקד מרחוק, ללא צורך התערבות אנושית.

משנכנס הלקוח לאולם האחסון הוא נחשף לפינת אירוח, לגרפיקת המותג ולמוסיקת רקע המרככים את האווירה ומוסיפים לתחושה השירותית.

20230815_151328
20230815_144113_f_small

בפרוייקט זה היינו אמונים על פיתוח שפה תקשורתית שבאה להציג את תחום האחסון באור שונה מהמקובל. במקום שירות לוגיסטי תפעולי במחסני ענק מפחידים ומנוכרים, שירות ישיר למשתמש הקצה.
השפה התקשורתית החדשה מהווה ממשק ישיר וידידותי אל מול המשתמש.

הגישה היא גישה של אירוח והסברת פנים, כמעט מלונאית באופן עיצוב המסרים.

20230815_151036

ארגון מחדש של מסרים 

טיפול במוקדים הכוללים שלטים רבים אשר הצטברותם מביאה לעומס ולחזות אסתטית גרועה.

כדי לטפל במוקדי העומס, ביצענו בחינה מחדש של הצורך בכל שלט, משפט ומילה. פעלנו לניפוי וקיצור מסרים, ביטאנו את המסרים בפחות מלל או תוך החלפת המלל באינפוגרפיקה על מנת לתמצת ולחדד את המסר.
במקרי הצורך נוסחו המסרים מחדש על ידי בלשן. 

אופן פריסה

סידור השלטים על גבי קירות, טיפול בקומפוזיציה ויישום פתרונות למסרים ארעיים מתחלפים.

דוגמא לחלופות אופן פריסת מסרים בסמוך לדלת הכניסה לסניף

תהליך ארגון מסרים

ארגון מסרים הוא תהליך זיקוק ותמצות של האינפורמציה הנחוצה, לכדי מתקני חיווי חזותיים.

מיפוי המסרים הקיימים

סקירת כלל השלטים, הכרזות ואמצעי החיווי במקום, ניתוח והבנה
מעמיקה של המסרים הקיימים אל מול צורכי המקום.

גיבוש מסרים רצויים

ריכוז המידע הנחוץ למקום וביסוס האופי הרצוי של המערכת.

ניסוח מחדש, ניפוי, תיעדוף ויצירת היררכיה.

עיבוד המסרים הקיימים והחדשים, יצירת עליונות או קדימות של
מסרים על מסרים אחרים, וזיקוק המסרים למינימום.

עיצוב גרפי

הצמדת כלל המסרים לקו עיצובי אחד.

לפני
אחרי
לפני
אחרי

פרוייקטים נוספים שעשויים לעניין אותך:

פארק הירקון המטרופוליני

עיצוב תפיסה תודעתית הקושרת את סביבות הנחל לפארק אחד.

גני יהושע

מערכת שילוט לפארק הירקון ופארק בגין

פארק חמשת החושים

ארגון תודעתי ועיצוב מערכת שילוט

דרושים/ות

מעצב/ת גרפיקה

מעצב/ת מוצר

077-555-8636

ז’בוטינסקי 22

רמת גן

All Set כל הזכויות שמורות  ©   הצהרת נגישות

דילוג לתוכן