צלם: רונן טופלברג
אביה היא חברת אחסנה המהווה רשת מחסנים בפריסה ארצית עבור לקוחות פרטיים.
שוק האחסנה תלוי במידה רבה בשוק הנדל”ן, מאחר שרוב הלקוחות מאחסנים תכולת דירה בתקופות מעבר. אביה אחסנה שואפת להרחיב את קהל היעד של האחסנה מלקוחות בעלי צורך פונקציונלי ללקוחות בעלי צורך אמוציונלי – ריווח ו”אוורור” הבית, תוך שמירה על החפצים היקרים ללב הלקוחות בטוחים בחדר אחסנה ברמה גבוהה, כמעט כמו מלון.
לקוח:
חברת אביה אחסנה
מיקום:
סניפים שונים ברחבי הארץ
עתיד להתפרס בכל הסניפים.
ביצוע: 2021
דיסיפלינות:
עיצוב חווית משתמש + Wayfinding
השפה הגרפית של אמצעי החיווי מבוססת על ספר מותג חדש שהוכן ע”י סטודיו סטנדרט.
במסגרת כיוון שירותיה ללקוח הפרטי (לקוח הקצה) החלה החברה לפתח ממשק ידידותי אל מול הלקוח, וכך היא קידמה גישה זמינה ללקוחותיה 24/7 המשלבת מערכות כניסה חכמה שמאפשרות כניסה ללא תיאום מראש, כאשר כל המידע הנחוץ זמין בסניפים, ומתאפשרת יצירת קשר עם המוקד מרחוק, ללא צורך התערבות אנושית.
משנכנס הלקוח לאולם האחסון הוא נחשף לפינת אירוח, לגרפיקת המותג ולמוסיקת רקע המרככים את האווירה ומוסיפים לתחושה השירותית.
בפרוייקט זה היינו אמונים על פיתוח שפה תקשורתית שבאה להציג את תחום האחסון באור שונה מהמקובל. במקום שירות לוגיסטי תפעולי במחסני ענק מפחידים ומנוכרים, שירות ישיר למשתמש הקצה.
השפה התקשורתית החדשה מהווה ממשק ישיר וידידותי אל מול המשתמש.
הגישה היא גישה של אירוח והסברת פנים, כמעט מלונאית באופן עיצוב המסרים.
ארגון מחדש של מסרים
טיפול במוקדים הכוללים שלטים רבים אשר הצטברותם מביאה לעומס ולחזות אסתטית גרועה.
כדי לטפל במוקדי העומס, ביצענו בחינה מחדש של הצורך בכל שלט, משפט ומילה. פעלנו לניפוי וקיצור מסרים, ביטאנו את המסרים בפחות מלל או תוך החלפת המלל באינפוגרפיקה על מנת לתמצת ולחדד את המסר.
במקרי הצורך נוסחו המסרים מחדש על ידי בלשן.
סידור השלטים על גבי קירות, טיפול בקומפוזיציה ויישום פתרונות למסרים ארעיים מתחלפים.
דוגמא לחלופות אופן פריסת מסרים בסמוך לדלת הכניסה לסניף
ארגון מסרים הוא תהליך זיקוק ותמצות של האינפורמציה הנחוצה, לכדי מתקני חיווי חזותיים.
סקירת כלל השלטים, הכרזות ואמצעי החיווי במקום, ניתוח והבנה
מעמיקה של המסרים הקיימים אל מול צורכי המקום.
ריכוז המידע הנחוץ למקום וביסוס האופי הרצוי של המערכת.
עיבוד המסרים הקיימים והחדשים, יצירת עליונות או קדימות של
מסרים על מסרים אחרים, וזיקוק המסרים למינימום.
הצמדת כלל המסרים לקו עיצובי אחד.
דרושים/ות
מעצב/ת גרפיקה
מעצב/ת מוצר
077-555-8636
ז’בוטינסקי 22
רמת גן
All Set כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות