במסגרת גיבוש פרוגרמת נגישות וחווית-משתמש המתוכננת לחול על מסופי התחבורה הציבורית אשר בתחום אחריותה של “נתיבי איילון” היינו אמונים על ייעוץ וכתיבת הנחיות בהיבט חווית משתמש תוך שילוב היבטי נגישות ושילוט.
היבט חווית המשתמש במסופי תחבורה ציבורית נשען על תחומים רבים: תחבורה, בטיחות, נגישות, אדריכלות, תקשורת חזותית ועוד. כל מתכנן ויועץ אמון על תחומו בלבד.
היבט חווית המשתמש אינו מהווה עוד “תחום” כי אם דיסיפלינה הסוכמת את המלצותיהם של כלל המתכננים והיועצים לתוצר אחד וצופה מה יבין וירגיש בפועל המשתמש בשטח.
באופן זה ניתן לזהות סתירות בין המלצותיהם של המתכננים והיועצים השונים ולהציע התאמות כדי להטיב עם המשתמש.
לקוח:
נתיבי איילון
ביצוע: 2022
דיסיפלינה:
עיצוב חווית משתמש
הפרוגרמה ניסחה המלצות בכמה תחומים. להלן דוגמאות מכל סעיף:
המלצות לשלב הראשוני של המסוף. בינוי, העמדת ומיקום הפונקציות, מערכת הדרכים.
המלצות הנוגעות לאופן התפיסה בחושים (בעיקר ראייה), כריזה, שיום, הכוונה, אופן סידור ופריסה של קווים, מידעים, שירותים ואלמנטים נוספים. התאמה מירבית לאינטואיציה של המשתמש.
המלצות על חוקיות גרפית, היבטים אסתטיים, קלות תחזוקה.
דרושים/ות
מעצב/ת גרפיקה
מעצב/ת מוצר
077-555-8636
ז’בוטינסקי 22
רמת גן
All Set כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות