תכנון מסע לקוח עם ממשק רך

בגרמניה ושוויץ מתכננים מסע לקוח.
בישראל צריך לתכנן גם מסע לקוח שנשבר.

גישה ייחודית שמבינה את האתגרים והדינמיקה הישראלית.

מסע לקוח

בתכנון מסע לקוח מגדירים את הדרך שאדם עובר בתוך שירות, מקום או מערכת.

ממשק רך

חזות המקום המחזיקה את חוויית המשתמש גם כשמשהו משתבש, כשמסע הלקוח נשבר או כשהאדם לא מצליח להתמקם בתוכו.

ממשק רך - למה זה כל כך חשוב דווקא בישראל?

ישראלים נוטים שלא לפעול “לפי הספר”.
למדנו לתכנן מסעות לקוח מחו”ל, אבל בפועל, בישראל ברור שתהליכים כמעט תמיד סוטים מהמסלול שיועד להם:
אלתורים, קיצורים, אינטואיציה, יחסי אנוש – אלה לוקחים חלק מהותי בתפעול היומיומי.
בישראל ניתן לראות פערים גדולים בין מהלך השירות שתוכנן לאיך שהוא מתממש בפועל.
ובפער הזה – נוצר חוסר וודאות, בלבול ולעיתים תחושת נטישה מצד המשתמש.

ממשק רך

=

ממשק המקום גם כשהלקוח לא בתוך תהליך.

ממשק רך מאפשר גם לסיטואציה הלא מתוכננת להרגיש מתוכננת.

3 שכבות בתכנון מסע לקוח

  • תכנון לתסריטים שכיחים.
  • תכנון לתסריטים חריגים.
  • תכנון למצב של יציאה מכל תסריט.

הממשק הרך

מסע לקוח בראי חווית משתמש

תכנון מסע לקוח הוא שירות שמקורו לרוב בעולמות השיווק והייעוץ הארגוני.

הפרספקטיבה שלנו היא חוויית משתמש: המיקוד הוא לא רק במה שאמור לקרות,
אלא במה שבאמת קורה בשטח – בתחושות, בחוויה הממשית, ובפרשנות של הלקוח.

הפואנטה היא…

שבישראל, רוב האינטראקציה מתרחשת דווקא בחללים הלא מתוכננים של מסע הלקוח.
במקום הזה, שאינו זוכה להתייחסות מצד המתכננים, נכנס הממשק הרך:
לא רק תכנון של תהליך, אלא תכנון גם עבור תהליך שנשבר.

דוגמאות מהחיים:

איפה ממשק רך היה עושה את ההבדל?

להלן דוגמאות שממחישות מצבים אופייניים בתכנון מסעות לקוח, שבהם תכנון ממשק רך וראיית חוויית משתמש מביאים ערך מוסף משמעותי.

תכנון מסע לקוח עם ממשק רך

בגרמניה ושוויץ מתכננים מסע לקוח.
בישראל צריך לתכנן גם מסע לקוח שנשבר.

גישה ייחודית שמבינה את האתגרים והדינמיקה הישראלית.

מסע לקוח

בתכנון מסע לקוח מגדירים את הדרך שאדם עובר בתוך שירות, מקום או מערכת.

ממשק רך

חזות המקום המחזיקה את חוויית המשתמש גם כשמשהו משתבש, כשמסע הלקוח נשבר או כשהאדם לא מצליח להתמקם בתוכו.

ממשק רך - למה זה כל כך חשוב דווקא בישראל?

ישראלים נוטים שלא לפעול “לפי הספר”.
למדנו לתכנן מסעות לקוח מחו”ל, אבל בפועל, בישראל ברור שתהליכים כמעט תמיד סוטים מהמסלול שיועד להם:
אלתורים, קיצורים, אינטואיציה, יחסי אנוש – אלה לוקחים חלק מהותי בתפעול היומיומי.
בישראל ניתן לראות פערים גדולים בין מהלך השירות שתוכנן לאיך שהוא מתממש בפועל.
ובפער הזה – נוצר חוסר וודאות, בלבול ולעיתים תחושת נטישה מצד המשתמש.

ממשק רך

=

ממשק המקום גם כשהלקוח לא בתוך תהליך.

ממשק רך מאפשר גם לסיטואציה הלא מתוכננת להרגיש מתוכננת.

3 שכבות בתכנון מסע לקוח

  • תכנון לתסריטים שכיחים.
  • תכנון לתסריטים חריגים.
  • תכנון למצב של יציאה מכל תסריט.

הממשק הרך

מסע לקוח בראי חווית משתמש

תכנון מסע לקוח הוא שירות שמקורו לרוב בעולמות השיווק והייעוץ הארגוני.

הפרספקטיבה שלנו היא חוויית משתמש: המיקוד הוא לא רק במה שאמור לקרות,
אלא במה שבאמת קורה בשטח – בתחושות, בחוויה הממשית, ובפרשנות של הלקוח.

הפואנטה היא…

שבישראל, רוב האינטראקציה מתרחשת דווקא בחללים הלא מתוכננים של מסע הלקוח.
במקום הזה, שאינו זוכה להתייחסות מצד המתכננים, נכנס הממשק הרך:
לא רק תכנון של תהליך, אלא תכנון גם עבור תהליך שנשבר.

דוגמאות מהחיים:

איפה ממשק רך היה עושה את ההבדל?

להלן דוגמאות שממחישות מצבים אופייניים בתכנון מסעות לקוח, שבהם תכנון ממשק רך וראיית חוויית משתמש מביאים ערך מוסף משמעותי.

תכנון מסע לקוח עם ממשק רך

בגרמניה ושוויץ מתכננים מסע לקוח.
בישראל צריך לתכנן גם מסע לקוח שנשבר.

גישה ייחודית שמבינה את האתגרים והדינמיקה הישראלית.

מסע לקוח

בתכנון מסע לקוח מגדירים את הדרך שאדם עובר בתוך שירות, מקום או מערכת.

ממשק רך

חזות המקום המחזיקה את חוויית המשתמש גם כשמשהו משתבש, כשמסע הלקוח נשבר או כשהאדם לא מצליח להתמקם בתוכו.

ממשק רך - למה זה כל כך חשוב דווקא בישראל?

ישראלים נוטים שלא לפעול “לפי הספר”.
למדנו לתכנן מסעות לקוח מחו”ל, אבל בפועל, בישראל ברור שתהליכים כמעט תמיד סוטים מהמסלול שיועד להם:
אלתורים, קיצורים, אינטואיציה, יחסי אנוש – אלה לוקחים חלק מהותי בתפעול היומיומי.
בישראל ניתן לראות פערים גדולים בין מהלך השירות שתוכנן לאיך שהוא מתממש בפועל.
ובפער הזה – נוצר חוסר וודאות, בלבול ולעיתים תחושת נטישה מצד המשתמש.

ממשק רך

=

ממשק המקום גם כשהלקוח לא בתוך תהליך.

ממשק רך מאפשר גם לסיטואציה הלא מתוכננת להרגיש מתוכננת.

3 שכבות בתכנון מסע לקוח

  • תכנון לתסריטים שכיחים.
  • תכנון לתסריטים חריגים.
  • תכנון למצב של יציאה מכל תסריט.

הממשק הרך

מסע לקוח בראי חווית משתמש

תכנון מסע לקוח הוא שירות שמקורו לרוב בעולמות השיווק והייעוץ הארגוני.

הפרספקטיבה שלנו היא חוויית משתמש: המיקוד הוא לא רק במה שאמור לקרות,
אלא במה שבאמת קורה בשטח – בתחושות, בחוויה הממשית, ובפרשנות של הלקוח.

הפואנטה היא…

שבישראל, רוב האינטראקציה מתרחשת דווקא בחללים הלא מתוכננים של מסע הלקוח.
במקום הזה, שאינו זוכה להתייחסות מצד המתכננים, נכנס הממשק הרך:
לא רק תכנון של תהליך, אלא תכנון גם עבור תהליך שנשבר.

דוגמאות מהחיים:

איפה ממשק רך היה עושה את ההבדל?

להלן דוגמאות שממחישות מצבים אופייניים בתכנון מסעות לקוח, שבהם תכנון ממשק רך וראיית חוויית משתמש מביאים ערך מוסף משמעותי.

רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?

דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע הלקוח האידיאלי – יחד

טלפון

Whatsapp

דוא"ל

• יצירת קשר •

רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?

דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע
הלקוח האידיאלי – יחד

  • טלפון
  • Whatsapp
  • דוא"ל

רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?

דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע הלקוח האידיאלי – יחד

טלפון

Whatsapp

דוא"ל

• יצירת קשר •

All Set כל הזכויות שמורות ©   הצהרת נגישות

דילוג לתוכן