ארגון-מחדש של מסרים הוא תהליך קביעת היררכייה, זיקוק ותמצות של האינפורמציה הנחוצה להעברה לכדי מתקני חיווי חזותיים.
עומס ואורך מופרז של מסרים הם בעיה נפוצה בישראל ומאפיינת מקומות המקבלים קהל ואת המרחב הציבורי והמסחרי בכללותו.
הריבוי מייצר החלשה והיעלמות של המסרים, ולא הדגשה והבהרה שלהם.
נהוג לתלות שלטים עם כל מה שרוצים להגיד ובכך לייצר עומס.
היכולת לספק את המסרים מבלי להעמיס בהם ומבלי לצעוק אותם היא אומנות.
כמתכנני חווית משתמש, אנו מסוגלים לנתח את המכלול מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית, מה שלארגון יהיה קרוב לוודאי בלתי אפשרי לבצע מבפנים.
ארגון מסרים היא עבודה ערנית וביקורתית.
אנחנו עושים לא רק את מה שמבקשים מאיתנו. אנחנו מרחיבים את זווית הראייה של מזמין העבודה.
“עיצוב חוויה כוללת“
בלוג “חווית משתמש במרחב”
“השקעה במיתוג ובשפת ההתמצאות של העיר תייצר לשינוי אדיר”
בלוג “חווית משתמש במרחב”
“איך משפיעה הנראות החזותית של התחבורה הציבורית על תפקודה”
בלוג “חווית משתמש במרחב”
בקרוב
“עיצוב חוויה כוללת“
בלוג “חווית משתמש במרחב”
“השקעה במיתוג ובשפת ההתמצאות של העיר תייצר לשינוי אדיר”
בלוג “חווית משתמש במרחב”
“איך משפיעה הנראות החזותית של התחבורה הציבורית על תפקודה”
בלוג “חווית משתמש במרחב”
בקרוב
דרושים/ות
מעצב/ת גרפיקה
מעצב/ת מוצר
077-555-8636
ז’בוטינסקי 22
רמת גן
All Set כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות