תכנון מרחבי ותהליכי של תורים / המתנה
בניית הממשק, עיצוב החוויה, וניהול תהליך התור.
ניהול תורים טוב אינו מסתכם בהתקנת מערכת ממוחשבת.
מערכת זו צריכה להיתמך בסביבה המייעלת את התור ומייצרת חוויה נעימה לקהל הממתין.
אנו משיגים מטרה זו בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופעולות אדריכליות העושות שימוש בכלים תכנוניים מבוססי ידע פסיכולוגי.
אנו מתכננים ממשק תור חכם בכל מקום שצריך אותו. בחללי פנים, חוץ וכל סוגי המקומות המקבלים קהל.
ממשק תור חכם צריך לספק:
היעדר ספקות. הידיעה שהוא אינו ממתין לשווא. הוא נקלט והוא מצוי במקום הנכון ומועד משוער של קבלתו או קבלת מבוקשו ידוע לו.
הבנה קלה של מהלכו ואופן התקדמותו של התור והכוונה ברורה בעת הכניסה לתור. אלה ימנעו בילבול וייתרו כל צורך לשאול שאלות את אנשי הצוות.
הבטחה שהתור מתנהל באופן צודק ושיוויוני, דבר שיחסוך מהממתין דריכות וחשדנות.
המתנה בתור מקושרת בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.
סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.
מענה לתסריטים חריגים
ממשק תור חכם מסוגל לתת מענה למצבים שהתכנון היבש של מסע הלקוח אינו לוקח בחשבון:
תכנון מרחבי ותהליכי של תורים / המתנה
בניית הממשק, עיצוב החוויה, וניהול תהליך התור.
ניהול תורים טוב אינו מסתכם בהתקנת מערכת ממוחשבת.
מערכת זו צריכה להיתמך בסביבה המייעלת את התור ומייצרת חוויה נעימה לקהל הממתין.
אנו משיגים מטרה זו בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופעולות אדריכליות העושות שימוש בכלים תכנוניים מבוססי ידע פסיכולוגי.
אנו מתכננים ממשק תור חכם בכל מקום שצריך אותו. בחללי פנים, חוץ וכל סוגי המקומות המקבלים קהל.
ממשק תור חכם צריך לספק:
היעדר ספקות. הידיעה שהוא אינו ממתין לשווא. הוא נקלט והוא מצוי במקום הנכון ומועד משוער של קבלתו או קבלת מבוקשו ידוע לו.
הבנה קלה של מהלכו ואופן התקדמותו של התור והכוונה ברורה בעת הכניסה לתור. אלה ימנעו בילבול וייתרו כל צורך לשאול שאלות את אנשי הצוות.
הבטחה שהתור מתנהל באופן צודק ושיוויוני, דבר שיחסוך מהממתין דריכות וחשדנות.
המתנה בתור מקושרת בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.
סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.
מענה לתסריטים חריגים
ממשק תור חכם מסוגל לתת מענה למצבים שהתכנון היבש של מסע הלקוח אינו לוקח בחשבון:
תכנון מרחבי ותהליכי של תורים / המתנה
בניית הממשק, עיצוב החוויה, וניהול תהליך התור.
ניהול תורים טוב אינו מסתכם בהתקנת מערכת ממוחשבת.
מערכת זו צריכה להיתמך בסביבה המייעלת את התור ומייצרת חוויה נעימה לקהל הממתין.
אנו משיגים מטרה זו בעזרת אמצעים טכנולוגיים ופעולות אדריכליות העושות שימוש בכלים תכנוניים מבוססי ידע פסיכולוגי.
אנו מתכננים ממשק תור חכם בכל מקום שצריך אותו. בחללי פנים, חוץ וכל סוגי המקומות המקבלים קהל.
ממשק תור חכם צריך לספק:
היעדר ספקות. הידיעה שהוא אינו ממתין לשווא. הוא נקלט והוא מצוי במקום הנכון ומועד משוער של קבלתו או קבלת מבוקשו ידוע לו.
הבנה קלה של מהלכו ואופן התקדמותו של התור והכוונה ברורה בעת הכניסה לתור. אלה ימנעו בילבול וייתרו כל צורך לשאול שאלות את אנשי הצוות.
הבטחה שהתור מתנהל באופן צודק ושיוויוני, דבר שיחסוך מהממתין דריכות וחשדנות.
המתנה בתור מקושרת בעיני רבים למועקה, בירוקרטיה ולעיתים אף לאטימות.
סביבת תור בעלת חווית משתמש מדוקדקת תמנע מקהל היעד להרגיש כעס, חוסר סבלנות ובילבול ותמנע פגיעה בתדמית הארגון.
מענה לתסריטים חריגים
ממשק תור חכם מסוגל לתת מענה למצבים שהתכנון היבש של מסע הלקוח אינו לוקח בחשבון:
רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?
דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע הלקוח האידיאלי – יחד
רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?
דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע
הלקוח האידיאלי – יחד
רוצים להפוך את חווית המשתמש שלכם לפשוטה, מהירה ונעימה?
דברו איתנו ונתחיל לשרטט את מסע הלקוח האידיאלי – יחד
All Set כל הזכויות שמורות © הצהרת נגישות