logo_h_d

תדמית של מקום

logo_h_d

בתנאים מסוימים, המסרים של המקום יכולים להוות עבור הפוקדים אותו פלטפורמה שלמה אשר מכונה אצלינו “ערוץ התקשורת של מקום”: זוהי למעשה שפה שהמקום מקפיד לדבר בה כל הזמן. שפה זו צריכה להיות מובחנת ועקבית בכל צורות ההופעה שלה. ומכאן, שלתכנון “ערוץ תקשורת” מוצלח התרומה הרבה ביותר לסוג התדמית שאנו מעוניינים ליצור.

ערוץ התקשורת המוצא את ביטויו בשלל אמצעי הכוונה, חיווי וגרפיקה יכול לעורר במשתמש אווירה ותחושה, ויכול לחזק מותג או לסייע בשיווק רעיון.
התקשורת החזותית של המקום היא כמו השכבה האחרונה של האדריכלות שלו, היא ה”ממברנה”. היא הנראית ביותר כלפי המשתמש, והיא זו שהכי קל להחליפה או לרענן אותה.

גם אם האדריכלות, העיצוב, הפונקציות, ואפילו הקהל המבקר את המקום יישארו כשהיו, טיפול בערוץ התקשורת של המקום יכול לשנות תדמיתו באופן משמעותי.

 

עכשיו דמיין/י את ה בניין, קליניקה, מרכז המסחרי, עיר ואיזה שינוי נוכל לעשות ביחד!

מומחי חווית משתמש יובילו את המקום שלך להיראות כל-כך אחרת!

נושאים קרובים

  • חומרי גלם
  • שילובים והפקות מיוחדות
  • תהליך העבודה
  • ראייה אדריכלית
  • מה מניע אותנו?
  • חומרי גלם
  • שילובים והפקות מיוחדות
  • תהליך העבודה
  • ראייה אדריכלית
  • מה מניע אותנו?

דרושים/ות

מעצב/ת גרפיקה

מעצב/ת מוצר

0552-70-44-70

ז’בוטינסקי 22

רמת גן

All Set כל הזכויות שמורות ©

דילוג לתוכן