הבלוג של All Set
לחווית משתמש במרחב

נושאים כלליים
danezeq
עיצוב גרפי חוויתי ● Environmental Graphic Design ● Experiential Graphic Design אדם מגיע למקום כלשהו.הכל צפוי ומוכר. הקירות לבנים, הדשא
danezeq
הנחיות עיצוב מבנים ● הנחיות עיצוב בנייה חדשה ● הנחיות עיצוב שיפוץ מבנים ● הנחיות עיצוב להסדרה אסתטית ● הנחיות
All Set
שילוט חייב להתייחס להקשרו. למבנה, לעיצוב, לצרכי המקום ובעיקר לשילוט סמוך.ניתן לתכנן ולעצב שילוט במקצוענות ובטעם טוב, עם זאת מבחנו
All Set
בחירה נכונה של מתקן שילוט היא חשובה, אך לטיב תוכן השלט יש משמעות גבוהה בהרבה מתוקף היותו בעל השפעה גבוהה
All Set
כל אחד היה רוצה שהחוויה במקום שלו תהיה חוויה טובה. כאשר החוויה טובה, המבקר במקום ירצה להשאר, ישמח לחזור, וכמובן
All Set
בבלוג זה יעלו בקרוב חומרים בלעדיים העוסקים בחווית משתמש במרחב. התכנים בקטגוריה הכללית בלעדיים לבלוג, והתכנית בקטגורייה “חווית משתמש בעיר”
חווית משתמש בעיר
All Set
את המתקן שבתמונה כיניתי מאז הצבתו “גרוטאת יחסי ציבור לעירייה נכשלת”. המתקן אמור לספק לעוברי אורח שירותים כמו טעינת טלפון,
All Set
כתבה זו מעלה את נושא שפת ההתמצאות והמיתוג של העיר ומציעה לייחס לו חשיבות גבוהה. מפעם לפעם נשמעים המשפטים הנחרצים
All Set
כתבה זו מערערת על התפיסה המיושנת בישראל באשר לתפקיד המיסעה.(המיסעה היא חלק הדרך המיועד לרכבים, כלומר החלק “הכבישי” של הדרך).
All Set
הזמני הוא מצב תמידי. אני לא מתכוון לכך שהזמני הוא “קבוע” כי עובדים לאט,אלא לכך שהזמני הוא תמידי כי העיר
All Set
מסלול תיירותי מסומן הוא חיובי מאוד לעיר.אמנם לא צריך סימון כדי לטייל בעיר, אך הסימון מנכיח את האווירה התיירותית ומזמין
All Set
מרכז עזריאלי הוא כיום קטסטרופה לחיי הרחוב בת”א. הוא נהנה ממיקום סופר מרכזי ומסמיכות לנתיבי תחבורה העמוסים ביותר בעיר תוך
All Set
לא להיבהל מאורך הרשומה! הרוב כאן זה תמונות! בשנים האחרונות, נתחי קרקע גדולים ומשמעותיים בעיר שהיו סגורים ונסתרים מהציבור, “שוחררו”
All Set
אפתח בהקדמה: כדי לשפר את שבילי האופניים בתל אביב צריך לשפר את הרצף שלהם ולהוריד אותם מהמדרכות. זה ברור. אבל
חווית משתמש בתחבורה ציבורית
All Set
לצד הבעיות המוכרות של התחבורה הציבורית בישראל הנוגעות בתשתיות ובזמינות מוגבלת, היא גם סובלת מכמה נגעים שמשחיתים אותה והופכים את
All Set
בתקופה האחרונה אפשר להבחין בהופעה של שירותי הסעה המכונים בעברית עדכנית “שאטלים”.עיריות, מכללות, חברות הייטק וגם רכבת ישראל מציעות שירותי
All Set
סככות אוטובוס החדשות באשדוד יהיו גדולות יותר, ארוכות יותר ומוצלות יותר.הן תכלולנה עמדות להטענת רב-קו, איזור מוגן בקיר זכוכית צידי
All Set
הרבה שיפורים אנחנו צריכים בתחבורה הציבורית בתל אביב.רכבות תחתיות וקלות, אוטובוסים רבי קיבולת, מיניבוסים מתקדמים במקום מוניות שירות וגם: מחסומי
All Set
לאחרונה מתחזקות הקריאות להחיל שימוש בכרטיס רב-קו גם במוניות שירות. על פניו, הצעד מתבקש וראוי. הרב-קו מאפשר הסדרי נסיעה נוחים,
All Set
לאורך כל המאה ה-20 עלו הצעות שונות (רציניות יותר ופחות) לרכבת תחתית בת”א.אך רק לאחרונה מצאתי הצעה אחת, מ-1982 שהפנתה
All Set
לאחרונה ניסיתי להעלות קצת את נושא המיתוג של הרכבת התחתית-קלה בת”א. טענתי שיש למצוא שם לרכבת התחתית בתל אביב.גם סמליל
All Set
מה יהיה שם הרכבת התחתית של תל אביב? בעוד כמה שנים, יפעל בתל אביב קו ראשון של רכבת תחתית*. אם
All Set
עבודות בכביש יש ויהיו תמיד. אין תחנת אוטובוס אחת בעיר שלא זזה, תזוז, בוטלה או תבוטל מתישהו. זה חלק מהחיים.
All Set
אירועי חוצות הם לדעתי אחד מגולות הכותרת של עיר טובה. אין דוגמא יפה יותר מערב יום העצמאות בכיכר רבין.כמה חבל
All Set
“חלופה” במסלול קו אוטובוס משמעותה נסיעה במסלול שונה מהמסלול הרגיל של הקו.כלומר שבשעות מסויימות או בנסיעות מסויימות לפי הגדרה של
All Set
השיח החדש סביב מוניות שירות מדאיג אותי. מוניות שירות מוזכרות שוב ושוב בהקשר של פיתרון לבעית חוסר התחבורה הציבורית בשבת
All Set
מה אנחנו בסה”כ רוצים. להגיע למסוף, להבין איפה הקו שאנחנו צריכים נמצא, לחכות בתחנה עד שיגיע האוטובוס ולעלות עליו.כל הנ”ל
All Set
וואו! הלו! רגע תעצרו!לא לזה התכוונו כשביקשנו שתציבו עמדות הטענה לרב-קו! מה הבעיה? הבעיה שאתם מפזרים אותן באקראי! כן, כן,
All Set
בואו נדבר רגע על תחבורה ציבורית אחרת: מטוסים. כשאנחנו מגיעים/ות לנמל התעופה מקבל אותנו צוות בלבוש מוקפד ומתוקתק, ומדבר אלינו
logo_h
הבלוג הוא שלוחה של אתר All Set

"הבלוג של All Set לחווית משתמש במרחב" מופץ במטרה להרחיב ולהעשיר בנושאים בהם אנו עוסקים ולסייע בפיתוח עירנות ומודעות לחווית משתמש במרחב הישראלי.

logote1-03
שיתוף פעולה עם בלוג "התפוז הגדול"

מרבית הכתבות באתר זה משותפות עם בלוג "התפוז הגדול"
אשר נכתב ע"י דניאל מייסה
ומופעל על ידו ללא מטרות רווח.

הבלוג של All Set
לחווית משתמש במרחב

נושאים כלליים
danezeq
עיצוב גרפי חוויתי ● Environmental Graphic Design ● Experiential Graphic Design אדם מגיע למקום כלשהו.הכל צפוי ומוכר. הקירות לבנים, הדשא
danezeq
הנחיות עיצוב מבנים ● הנחיות עיצוב בנייה חדשה ● הנחיות עיצוב שיפוץ מבנים ● הנחיות עיצוב להסדרה אסתטית ● הנחיות
All Set
שילוט חייב להתייחס להקשרו. למבנה, לעיצוב, לצרכי המקום ובעיקר לשילוט סמוך.ניתן לתכנן ולעצב שילוט במקצוענות ובטעם טוב, עם זאת מבחנו
All Set
בחירה נכונה של מתקן שילוט היא חשובה, אך לטיב תוכן השלט יש משמעות גבוהה בהרבה מתוקף היותו בעל השפעה גבוהה
All Set
כל אחד היה רוצה שהחוויה במקום שלו תהיה חוויה טובה. כאשר החוויה טובה, המבקר במקום ירצה להשאר, ישמח לחזור, וכמובן
All Set
בבלוג זה יעלו בקרוב חומרים בלעדיים העוסקים בחווית משתמש במרחב. התכנים בקטגוריה הכללית בלעדיים לבלוג, והתכנית בקטגורייה “חווית משתמש בעיר”
חווית משתמש בעיר
All Set
את המתקן שבתמונה כיניתי מאז הצבתו “גרוטאת יחסי ציבור לעירייה נכשלת”. המתקן אמור לספק לעוברי אורח שירותים כמו טעינת טלפון,
All Set
כתבה זו מעלה את נושא שפת ההתמצאות והמיתוג של העיר ומציעה לייחס לו חשיבות גבוהה. מפעם לפעם נשמעים המשפטים הנחרצים
All Set
כתבה זו מערערת על התפיסה המיושנת בישראל באשר לתפקיד המיסעה.(המיסעה היא חלק הדרך המיועד לרכבים, כלומר החלק “הכבישי” של הדרך).
All Set
הזמני הוא מצב תמידי. אני לא מתכוון לכך שהזמני הוא “קבוע” כי עובדים לאט,אלא לכך שהזמני הוא תמידי כי העיר
All Set
מסלול תיירותי מסומן הוא חיובי מאוד לעיר.אמנם לא צריך סימון כדי לטייל בעיר, אך הסימון מנכיח את האווירה התיירותית ומזמין
All Set
מרכז עזריאלי הוא כיום קטסטרופה לחיי הרחוב בת”א. הוא נהנה ממיקום סופר מרכזי ומסמיכות לנתיבי תחבורה העמוסים ביותר בעיר תוך
All Set
לא להיבהל מאורך הרשומה! הרוב כאן זה תמונות! בשנים האחרונות, נתחי קרקע גדולים ומשמעותיים בעיר שהיו סגורים ונסתרים מהציבור, “שוחררו”
All Set
אפתח בהקדמה: כדי לשפר את שבילי האופניים בתל אביב צריך לשפר את הרצף שלהם ולהוריד אותם מהמדרכות. זה ברור. אבל
חווית משתמש בתחבורה ציבורית
All Set
לצד הבעיות המוכרות של התחבורה הציבורית בישראל הנוגעות בתשתיות ובזמינות מוגבלת, היא גם סובלת מכמה נגעים שמשחיתים אותה והופכים את
All Set
בתקופה האחרונה אפשר להבחין בהופעה של שירותי הסעה המכונים בעברית עדכנית “שאטלים”.עיריות, מכללות, חברות הייטק וגם רכבת ישראל מציעות שירותי
All Set
סככות אוטובוס החדשות באשדוד יהיו גדולות יותר, ארוכות יותר ומוצלות יותר.הן תכלולנה עמדות להטענת רב-קו, איזור מוגן בקיר זכוכית צידי
All Set
הרבה שיפורים אנחנו צריכים בתחבורה הציבורית בתל אביב.רכבות תחתיות וקלות, אוטובוסים רבי קיבולת, מיניבוסים מתקדמים במקום מוניות שירות וגם: מחסומי
All Set
לאחרונה מתחזקות הקריאות להחיל שימוש בכרטיס רב-קו גם במוניות שירות. על פניו, הצעד מתבקש וראוי. הרב-קו מאפשר הסדרי נסיעה נוחים,
All Set
לאורך כל המאה ה-20 עלו הצעות שונות (רציניות יותר ופחות) לרכבת תחתית בת”א.אך רק לאחרונה מצאתי הצעה אחת, מ-1982 שהפנתה
All Set
לאחרונה ניסיתי להעלות קצת את נושא המיתוג של הרכבת התחתית-קלה בת”א. טענתי שיש למצוא שם לרכבת התחתית בתל אביב.גם סמליל
All Set
מה יהיה שם הרכבת התחתית של תל אביב? בעוד כמה שנים, יפעל בתל אביב קו ראשון של רכבת תחתית*. אם
All Set
עבודות בכביש יש ויהיו תמיד. אין תחנת אוטובוס אחת בעיר שלא זזה, תזוז, בוטלה או תבוטל מתישהו. זה חלק מהחיים.
All Set
אירועי חוצות הם לדעתי אחד מגולות הכותרת של עיר טובה. אין דוגמא יפה יותר מערב יום העצמאות בכיכר רבין.כמה חבל
All Set
“חלופה” במסלול קו אוטובוס משמעותה נסיעה במסלול שונה מהמסלול הרגיל של הקו.כלומר שבשעות מסויימות או בנסיעות מסויימות לפי הגדרה של
All Set
השיח החדש סביב מוניות שירות מדאיג אותי. מוניות שירות מוזכרות שוב ושוב בהקשר של פיתרון לבעית חוסר התחבורה הציבורית בשבת
All Set
מה אנחנו בסה”כ רוצים. להגיע למסוף, להבין איפה הקו שאנחנו צריכים נמצא, לחכות בתחנה עד שיגיע האוטובוס ולעלות עליו.כל הנ”ל
All Set
וואו! הלו! רגע תעצרו!לא לזה התכוונו כשביקשנו שתציבו עמדות הטענה לרב-קו! מה הבעיה? הבעיה שאתם מפזרים אותן באקראי! כן, כן,
All Set
בואו נדבר רגע על תחבורה ציבורית אחרת: מטוסים. כשאנחנו מגיעים/ות לנמל התעופה מקבל אותנו צוות בלבוש מוקפד ומתוקתק, ומדבר אלינו
logo_h
הבלוג הוא שלוחה של אתר All Set

"הבלוג של All Set לחווית משתמש במרחב" מופץ במטרה להרחיב ולהעשיר בנושאים בהם אנו עוסקים ולסייע בפיתוח עירנות ומודעות לחווית משתמש במרחב הישראלי.

logote1-03
שיתוף פעולה עם בלוג "התפוז הגדול"

מרבית הכתבות באתר זה משותפות עם בלוג "התפוז הגדול"
אשר נכתב ע"י דניאל מייסה
ומופעל על ידו ללא מטרות רווח.

דילוג לתוכן