שילוט חייב להתייחס להקשרו. למבנה, לעיצוב, לצרכי המקום ובעיקר לשילוט סמוך.
ניתן לתכנן ולעצב שילוט במקצוענות ובטעם טוב, עם זאת מבחנו האמיתי של השלט יהיה בנראותו בהקשר הרחב של סביבתו.
מלכתחילה יש לתכנן כל שלט כך שניתן יהיה לשלבו בהמשך לצד שלטים נוספים.
מספר שלטים שונים שיש להם מכנה משותף נראה לעין נקראים סדרת שלטים.
איך יוצרים סדרת שלטים
סדרת שלטים מורכבת ממספר טיפוסי שילוט.
כל טיפוס מעוצב באופן מעט שונה, בהתאמה לצרכים (כמו סוג מידע, כמות מידע, אופן הצבה ופרמטרים אחרים) ובכפוף לתבנית עיצובית שחלה על כל הטיפוסים.
כל טיפוס בסדרת השילוט עושה שימוש מעט שונה בתבנית העיצובית, אך במבט כולל נוצרת אמירה עיצובית אחת שמלווה את הקהל לאורך כל ביקורו במקום.
דבר זה מסייע בהחדרת המותג לתודעת הקהל המבקר.
זהו הכלי החזותי החזק ביותר ביצירת אווירה ותחושה במקום.
אנחנו יועצי שילוט.
הבנת השפעת השילוט על האדריכלות ועל התדמית הארגונית, והיכרות מעמיקה עם הלוגיסטיקה הכרוכה בתחזוק מערכות שילוט לאורך זמן, היא יכולתו הייחודית של יועץ השילוט. (לקריאה נוספת על ייעוץ שילוט)
בניית מערכת שילוט: שליטה במאקרו, ולא רק במיקרו
יצרני ומעצבי שילוט מתחילים ומסיימים את מלאכתם בשלט אחד.
אנחנו מתמחים במערכתיות.
כל פרט בתכנון השלט חייב להיות סיבתי ומתוכנן כחלק מאסטרטגיית ניראות ברורה שחלה על כל סדרת השילוט, יחד עם התכתבות עיצובית עם יתר המרכיבים החזותיים, בארגון או במרחב.
בניית סדרת שילוט דורשת יכולת ריכוז והכפפה. זו לא רק מלאכת עיצוב, זו עבודת ניהול עיצוב.
תכנון מסוג זה שם במרכז את הקוהרנטיות (אחידות בין הפרטים הקטנים לגדולים), ואת החשיבה לטווח הרחוק, מה שחוסך הוצאות בהמשך, ומונע הצבת שילוט באופן של טלאי על טלאי.
מומחי חווית משתמש יובילו את המקום שלך להיראות כל-כך אחרת!