“גרוטאות יחסי ציבור” – סממן של עירייה נכשלת

את המתקן שבתמונה כיניתי מאז הצבתו “גרוטאת יחסי ציבור לעירייה נכשלת”.

עמדת יחסי ציבור בר”ג, מיד לאחר הצבתה.

המתקן אמור לספק לעוברי אורח שירותים כמו טעינת טלפון, התקשורת למוקד העירייה, ניפוח גלגלי אופניים, נקודת WIFI וכ’

המתקן הזה הוא למעשה שלט. כל תפקידו הוא לתקשר החוצה מסרים ותחושות של קדמה, חדשנות ויצירתיות. תכנון המתקן מכוון כולו ליצירת חזותיות גבוהה שמעבירה את מותג הרשות המוניציפלית (במקרה הזה, בת ים) לעוברים ולשבים.

המטרה היא ליצור תחושה שהעיר מחדשת, מרעננת, מתקדמת וכ’. הוא הוצב ברשויות מקומיות נכשלות נוספות כמו רמת גן.

מובן שאת כל השירותים שהוא מספק לא צריך לספק או שאפשר לספק ללא המתקן המגושם הזה.

מתקן יחסי ציבור בבת ים, רשות מוניציפלית שצריכה להתאחד עם תל אביב דחוף דחוף, כדי למנוע את קריסה. העירייה עסוקה בלשדר שהיא במצב הפוך כדי למנוע איחוד עם עת”א.

מהיום הראשון שראיתי את המתקן הזה מוצב, הרגשתי צער על המדרכה שנתפסה ועל החלודה ותחושת ההזנחה והזילזול במרחב הציבורי שתחליף את תחושת החדשות בעוד שבועות מספר.

זהו ביזבוז כספי הציבור המושלם. 100% יחסי ציבור לראש עירייה, 0% תרומה לעיר, ומחיר מאוד יקר להסרת המפגע שאין כסף לשלם אותו, ולכן הוא ישאר כגוש עקום של חלודה לעוד שנים רבות.

ואכן בחלוף כמה חודשים, כל המתקנים האלה הם מפגע של עזובה וחלודה שמכערים את המרחב הציבורי ובעיקר מעבירים את המסר ההפוך מזה שרצו העיריות הנכשלות לשדר, מסר של עליבות ושל ניהול כושל.

צילום: התנועה לאיחוד המטרופולין©
צילום: התנועה לאיחוד המטרופולין©
צילום: התנועה לאיחוד המטרופולין©

אז אם אתם רואים עמדת יחסי ציבור ביישוב שלכם, דעו לכם שזהו תסמין של עירייה שעושה למען עצמה, ולא למען העיר.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן